دردسر بزرگ برای استقلال/ آبی ها محروم می شوند؟

جلسات سرمربی پیشین استقلال با مدیرعامل این باشگاه برای دریافت مطالباتش به نتیجه نرسیده و در صورت شکایت مظلومی نقل و انتقالات این تیم با مشکل مواجه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در شرایطی که استقلال در حال مذاکره با بازیکنان سال آینده خود است، نشست های مدیر عامل و سرمربی پیشین این باشگاه بی نتیجه مانده است.

پرویز مظلومی به شدت از رفتار مسئولان استقلال در سال گذشته دلخور است. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد که این مربی از این جهت که استقلال بتواند برای سال آینده بازیکن بگیرد و اشکالی در نقل و انتقالاتش رخ ندهد از این باشگاه که با وی قرارداد دو ساله داشت اما بی توجه به سال دوم، او را کنار گذاشت، شکایت نکرده است.

با این حال شکایت او می تواند دردسرهایی برای باشگاه استقلال درست کند. همانطور که علی دایی توانست قرارداد سالی که از پرسپولیس کنار گذاشته شد را از این باشگاه بگیرد.

پرویز مظلومی سال گذشته سوم آسیا شد و در بعد جوانگرایی هم خوب کار کرد و به فینال حذفی هم رسید در واقع نتایجی که مظلومی گرفت تفاوت چندانی با نتایج منصوریان نداشت. با همه این حرف ها در حالی باشگاه استقلال با منصوریان مذاکره کرد و به نتیجه رسید که با مظلومی یک سال دیگر هم قرارداد داشت.

در هر صورت جلسات مختلفی بین مظلومی و افتخاری در مورد پرداخت مطالبات از قبل مانده این مربی برگزار شده و به نتیجه هم نرسیده است و اگر مظلومی از استقلال بابت آن بی توجهی به قرارداد دو ساله ثبت شده اش در فدراسیون فوتبال شکایت کند نقل و انتقالات باشگاه استقلال با مشکل مواجه می شود هر چند بعید است که این مربی چنین حرکتی بکند.

601

کد خبر: 767240

وب گردی

وب گردی