روند صعودی دلار از خرداد ماه/واکنش بازار ارز به مناظره روز گذشته

کارشناس بازار ارز گفت: نرخ ارز از خرداد ماه با افزایش همراه می شود و قیمت دلار با شیب ملایمی روند صعودی را طی می کند.

اباذر نجمی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره وضعیت کنونی بازار ارز در آستانه ایام انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری تاثیر چندانی را در این بازار نداشته بنابراین بازار ارز نوسان چندانی را طی چند وقت اخیر تجربه نکرده و در حال طی کردن روند ثابتی است.

وی در ادامه بیان کرد: عدم فعالیت بازرگانان در زمینه خاص باعث شده تا تغییری در نرخ ارز ایجاد نشود و با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات در حال حاضر بودجه کشور وارد بازار نشده خرید زیادی انجام نمی شود بنابراین تغییری در نرخ ارز ایجاد نشده است.

به گفته این کارشناس ارز، نرخ ارز از خرداد ماه با افزایش همراه می شود، انتخابات ریاست جمهوری و همچنین احتمال تغییر دولت مزید بر علت جهت افزایش نرخ ارز در خرداد ماه خواهد شد و قیمت دلار با شیب ملایمی روند صعودی را طی می کند.

وی در پایان اظهار داشت: براساس نرخ های اعلام شده در بازار آزاد امروز، مناظرات روز گذشته تاثیر چندانی را در بازار ارز ایجاد نکرده و بازار با نوسان خاصی روبرو نشده است.

نرخ های ارز اعلام شده در بازار آزاد امروز: دلار 3757 تومان، یورو 4182 تومان و پوند انگلیس 4854 تومان، لیر ترکیه 1084 تومان قیمت خورده است.

خبرنگار: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 767245

وب گردی

وب گردی