پارسایی: مردم اجازه نمی دهند از مسیر ثبات و عقلانیت خارج شویم

نماینده مردم شیراز در مجلس با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم اجازه نمی دهند از مسیر ثبات و عقلانیت خارج شویم.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام پارسایی اظهار کرد: من فکر می‌کنم برنده واقعی مناظره مردم هستند؛ شاید تا قبل از مناظره گروهی از مردم در شک و تردید بودند که به چه کسی رای بدهند اما در مناظره این پرده برافتاد و مشخص شد که هر کس چند مرده حلاج است و چه برنامه‌ای برای آینده دارد.

وی افزود: در این مناظره رقبای آقای روحانی اعتراف کردند که شعارشان درباره یارانه ها نشدنی است و اعتراف کردند که خود دولت کارهایی در این زمینه انجام می‌دهد پس برنامه خارق العاده‌ای خارج از برنامه های فعلی دولت به جز بداخلاقی، توهین و هجمه از سوی رقبا نشنیدیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مردم و تیم اصلاحات برنده مناظره بودند، گفت: این تیم صحبت‌های عقلانی، منطقی و مستدلی مطرح کرد و جواب منطقی به اهانت‌ها داد. تا قبل از مناظره آخر نامزدها همه نگران بودیم که با توجه به هجمه و بداخلاقی‌های گذشته چه اتفاقی در مناظره آخر می‌افتد، چرا که معمولا جواب دادن به اتهامات دروغ و ناروا خیلی سخت است، اما دوستان ما خوب از پس این کار برآمدند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس خاطر نشان کرد: به اعتقاد من جو نشاط انتخاباتی از مناظره آخر ایجاد شد. همه مردم می‌دانند که در مقابل این سرزمین مسئول هستند و با توجه به آتش جنگ و ناامنی که در چهار طرف کشور ما وجود دارد ان‌شاءالله با تمام توان احساس مسئولیت می کنند و در انتخابات حضور می یابند و اجازه نمی‌دهند از مسیر ثبات، آرامش و عقلانیت خارج شویم و به مسیر خطرناکی برویم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم به چهار سال قبل برگردیم شرایط مثل سال‌های گذشته نیست که در آن زمان آرامشی در منطقه وجود داشت و این اتفاقات در سوریه عراق و یمن نیفتاده بود و امنیت ما هم وضع متفاوتی داشت. اگر الان به آن زمان برگردیم خطری جدی کشور ما را تهدید می کند، لذا باید احساس مسئولیت کنیم، بی تفاوت نباشیم و آینده بهتری را برای خود رقم بزنیم.

302/302

کد خبر: 767301

وب گردی

وب گردی