مردم بین دروغ و دورویی قطعا راست گویی و صداقت را انتخاب خواهند کرد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت یازدهم با اطمینانی که مردم به آن دارند، می تواند در چهار سال آینده شعارهای خود را عملی کند در عین حال مردم نیز بین دروغ و دورویی قطعا راست گویی و صداقت را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مهرعلیزاده روز شنبه در نشستی خبری که به همراه جواد اطاعت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد، با بیان این که «ادب مهر به ز دولت اوست»، افزود: ملت بزرگ و با سابقه ای هستیم ولی متاسفانه ادب و احترام در مناظره روز گذشته بطور کلی نادیده گرفته شد.
وی تصریح کرد: رقیب در مناظره های انتخابات استراتژی خود را بر اساس تخریب دولت قرار داده است و روز گذشته به صراحت آقای روحانی را به دروغ و دزدی محکوم کرد که این کار باعث می شود اخلاق در جامعه از بین برود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براین که این نوع تخریب و شکست دادن رقیب به هر قیمتی، روشی پسندیده نیست، خاطرنشان کرد: این نوع روش، روشی ماکیاولیستی است و متاسفانه این نوع روش مناظره در ایران، کارکرد کج دارد.
وی افزود: این که در اسرع وقت فکر کنید و تهمتی به رقیب بزنید، درست نیست بلکه مردم از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات توقع دارند که آنها سابقه و برنامه خود را ارایه دهند.
مهرعلیزاده تصریح کرد: تعیین درصد برای جامعه کار درستی نیست و رهبر معظم انقلاب نیز گفته اند که جامعه را دو قطبی نباید کرد که این سخنان برخی نامزدها نشان می دهد که به هر بهایی می خواهند رئیس جمهوری شوند.
وی همچنین گفت: البته مردم فریب این بگم بگم ها را نمی خورند و عکس العمل نشان خواهند داد، در عین حال مردم دیدند که طرف مقابل عملکرد مثبت داشته و توانسته است غربی ها را متقاعد کند که موضوع هسته ای حل شده و غنی سازی را تثبیت کند.
این فعال سیاسی ادامه داد: حال دو رقیب انتخابات با شعار افزایش سه و چهار برابری یارانه ها به میدان آمده اند که نشان می دهد برنامه ای برای اداره کشور ندارند.
مهرعلیزاده تصریح کرد: هشت سال عملکرد دولت های نهم و دهم نشان داد که مردم فهمیده اند یک سری شعارهای کلی است و قدم گذاشتن در عرصه سیاست و کسب کرسی ریاست جمهوری علاوه بر ادب و نزاکت، دانش، برنامه و تیم قوی می خواهد.
وی ادامه داد: در مناظره روز گذشته دیدیم که یک طرف که عملکرد مثبتی داشت رقبا به دنبال تخریب به هر قیمتی بودند.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: مردم ایران تصمیم خود را قطعا در همان مرحله اول خواهند گرفت زیرا جامعه ایران رشید است و در چندسال گذشته و با توجه به عملکرد دولت های نهم و دهم مسایل را بیشتر تجربه کرده اند و ادعاها را با عملکردها مقایسه می کنند به همین دلیل روند روبه رشد در آینده ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: اگر اصولگرایی در آینده به همین شعارهای دولت های نهم و دهم پایبند بماند و به آینده نگاهی نداشته باشد و بخواهد که به عقب بازگردد، مردم دیگر اقبالی به اصولگرایی نخواهند داشت.
این فعال اصلاح طلب به قول روحانی برای رفع دیگر تحریم های ایران در دولت آینده اشاره و خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی نیفتد، وی قادر است این دو وعده را نیز محقق کند، چون شدیدترین؛ عملیاتی ترین و در دسترس ترین تحریم ها موضوع هسته ای بود که پیامدهای بدی هم داشت اما روحانی توانست با همکاران خود این مساله را حل کند.
مهرعلیزاده با بیان این که موضوع تحریم های ایران در مسائل موشکی و حقوق بشر به مانند موضوع هسته ای از آن پیچیدگی برخوردار نیست، گفت: آقای روحانی می تواند این مسایل را نیز حل کند چون سابقه گشودن گره را دارد و می توان این دو تحریم را رفع کرد.
عضو اتاق بازرگانی ایران با یادآوری این که مشکل اشتغال نمی تواند با شعار حل شود، گفت: در زمان احمدی نژاد پول به جامعه توزیع می شد که باعث شد جوانان کار آفرین تبدیل به بیکاران بدهکار شوند اما ایجاد یک میلیون شغل در کشور کار سختی نیست.
مهرعلیزاده اداه داد: از ملزومات آن ایجاد امنیت اقتصادی، ایجاد فضای مناسب فعالیت در کسب و کار سالم و فهمیدن مسایل بانکی است و دولت هم می تواند این موضوع را اجرایی کند که میانگین اطلاع و فهم آن بالا باشد.
وی گفت: دولت یازدهم با اطمینانی که مردم به آن دارند، می تواند در چهار سال آینده شعارهای خود را عملی کند در عین حال مردم نیز بین دروغ و دورویی قطعا راست گویی و صداقت را انتخاب خواهند کرد.

تایید: سرلک

کد خبر: 767312

وب گردی

وب گردی