ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان اعلام شد/ قلم قرمز بی‌باک روی نام خدابخشی

ترکیب ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 که از 3 تیرماه به مدت 7 روز در "موجو" کره‌جنوبی برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون تکواندو، رییس سازمان تیم‌های ملی، ملی‌پوشان کشورمان را برای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی کره جنوبی - 2017 معرفی کرد.

بدین ترتیب و با اعلام آرش فرهادیان، آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم، مسعود حجی زواره در وزن 74- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 80- کیلوگرم، سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم،‌ نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود که از سوم تیرماه به مصاف حریفانشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها که مهمترین رویداد پیش روی ملی پوشان کشورمان است، دارای امتیاز 12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (G12)، سوم تا نهم تیرماه سال‌جاری در 8 وزن، به میزبانی "موجو" کره‌جنوبی برگزار می شود.

603

کد خبر: 767387

وب گردی

وب گردی