قالیباف: بدون شک نقش بانوان در کشور بی نظیر است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:جوامع زمانی می توانند به آرامش، آسایش، رفاه، تربیت، محبت و فضای صمیمیت برسند که اعتماد کامل وجود داشته باشد و فرصت برای بانوان جامعه فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک نقشی که بانوان در کشور دارند بسیار کم نظیر است. همه جوامع زمانی می توانند به آرامش، آسایش، رفاه، تربیت، محبت و فضای صمیمیت برسند که اعتماد کامل وجود داشته باشد و فرصت برای بانوان جامعه فراهم شود.
قالیباف در همایش بانوان حامی محمد باقر قالیباف افزود: قدرمسلم استقلال و پیشرفت یک کشور در گرو منابع انسانی و جوانان آن جامعه است. بنده در این روزها هم مرتب تاکید کردم مهم ترین بخش برای پیشرفت کشور ما رسیدگی به نیروی انسانی است؛ در حوزه نیروی انسانی نیز ظرفیت بانوان جامعه برای رشد و پیشرفت کم نظیر است.
وی گفت: ایفای نقش بانوان صحنه های متفاوتی دارد. جایی که امروز بر دولت ها اشکال وجود دارد آن است که این نقش در محیط های مختلف به درستی تعریف نشده است.
قالیباف افزود: هیچ کس منکر این نیست که یکی از مهم ترین و اساسی ترین رسالت های بانوان تربیت فرزندان و نسل آینده است اما آیا این تنها نفش بانوان ما است؟ خیر.
وی گفت: بانوان علاوه بر این نقش می توانند در عرصه های اجتماعی در زمینه های مختلف حضور پیدا کنند و ایفاش نقش داشته باشند؛ اما متاسفانه این امروز ضعیف انجام می شود.
قالیباف افزود: از این ظرفیت خوب باید به درستی استفاده شود چرا که مزیت های نسبی بانوان ما در عرصه امور اجتماعی از مردان اثرگذارتر است؛ امروز جامعه به این نیاز دارد.

302/302

کد خبر: 767535

وب گردی

وب گردی