روحانی: در کنار هم متحد باشیم

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:ما می خواهیم همه جناح ها، گروه ها، اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، اقوام، مذاهب، همه در کنار هم به عنوان ایران متحد باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، حسن روحانی در سفر به استان لرستان صبح امروز در جمع هوادارانش در خرم آباد گفت: ما نمی پذیریم که یک جناح منزوی باشد، نمی پذیریم که گروهی اقلیت بخواهد بر افکار اکثریت فشار بیاورد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:سوال عجیب وغریبی می کنند ومی گویند روز اول آمدید برای ماههای آخر آمدید، من فکرمی کردم این سوالات برای همه کودکان هم روشن است، روزاول به همه این مردم عهد بستیم به میدان کارآمدیم وتصمیمگرفتیم، بعد بودجه تعیین کردیم وبعد مزارع وکارخانه ها را ساختیم.


وی افزود: رسیدیم برای افتتاح، امروز با خرسندی می خواهیم افتتاح کنیم ومردم عزیز 2 هدف عمده داریم درچهار سال اینده می خواهیم اول رفع محرومیت وفقر درایران را داشته باشیم می گویند چرا پارسال تصمیم گرفتید حقوق محرومان را اضافه کنید وامسال برای مدد جویان وبازنشستگان ومحرومان اولین قدم را برداشتید.


حسن روحانی افزود: قول می دهم تا پاین دولت دوازدهم فقر مطلق برای همیشه رخت بربند.مردم ایران ازهمان ابتدای دو.لت یازدهم هرچه تعهد کردک عمل کردم امروز هم اگر چیزی می گویم پای تعهدم می ایستم، مشکلات کشور را می شناسم ودر برابر مشکلات راه حل های عملی را پیش رو می گذارم وبه جای اینکه سال آینده 6 میلیون تن گندم از خارج وارد کنیم درگندم خودکفا شدیم.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت، در خودکفایی دیگر محصولات در مسیر حرکت هستیم برای مسئله آب بیشترین سرمایه گذاری را انجام می دهیم وانجام داده ایم مشکل آب کشور یکساله به وجود نیامده تا یکساله حل شود اما قدمهایی که درزمینه آب برداشته شده بیش از 8 سال گذشته است.


وی گفت: ما درتحریم بودیم نفت ما را بازارهای عربستان گرفته بود چاههای نفت را قفل زده بودند، راه تجارت را بسته بودند ناچاربودیم اول راه را باز کنیم، تحریم را برداریم وبتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم وبفروشیم امروز که نفت پولش بیشترشده است تصمیمگرفتیم به محرومان بدهیم آنها می گویند تحریم ادامه می داشت تا کاسبان تحریم جیب هایشان پولدارتر می شدند.


حسن روحانی گفت: درزمینه آب روستایی برای 5هزار و200 روستا آبرسانی شدو انچه وعده دادیم به دنبال تحقق آن هستیم وما جمع شدیم تابگویم راه پیشرفت کشور را دادمه خواهیم داد و آزادی وپرنده ازادی را به پرواز درخواهیم آورد. وامده ایم بگوییم اصلاحات واعتدال منزوی نخواهدشد وآماده ایم با اصولگرایان با برادری، ومهربانی رفتار کنیم.


وی تصریح کرد، منتقدان با صدای بلند ندای خود را به گوش مردم برسانند همانطور که درشعار این انتخابات گفتیم اولین کلام آزادی است، دومین کلام اهمیت واقعی جامعه، سومین کلام آرامش وچهارمین کلام پیشرفت ایران عزیز است.

ادامه دارد ودر حال تکمیل شدن است

وی گفت: فکرنکنید برای 4 سال تصمیم می گیرید، بلکه گاهی تصمیم چهارسال آثارش برای چهل سال در کشورباقی می ماند.
وی افزود: مردم بداننداگر همه پای صندوق رای حضور یابند گرههای کشور گشوده خواهد شد، تردید نکنید کشور را برای پیشرفت شایسته قرن آینده آماده کنیم، روحانی به فدای ملت ایران ولرستان، همه ما برای ایران واسلام به فدای راه مولامان امام علی (ع)، ما راهمان را دادمه می دهیم ازدلواپسان هراسی نداشته باشید.


حسن روحانی گفت: مابا امید راهمان را طی خواهیم کرد، مانخواهیم گذاشت فریبکاران سخن ناروا به گوش مردم برسانند، عده ای می خواهند با پمپاژ پول مردم را فریب دهند وقیمت اجناس را چند برابر کنند ما این را نمی خواهیم، جوانان ما شغل پایدار می خواهند.


وی ادامه داد: کشور به راه اندازی تولید نیاز دارد، لرستان باید مرکزصنعت ومعدن باشد، دردولت دوازدهم باید معادن این استان شکوفا شوند واز خام فروشی جلوگیری شود، تا این استان شاهد تحول باشد.


حسن روحانی گفت: باید شرایط را برای کار، تولید، کشاورزی نوین ، صادرات وگردشگری آماده کنیم هر روستایی می تواند درکنار کشاورزی با گردشگری وجذب گردشگر خارجی متحول شود.


وی توضیح داد: ما راه را برای توسعه گردشگری ایران آماده خواهیم کرد، پیام این دولت را به همه روستاییان برسانید آنهایی که می گویند اگر این دولت ادامه یابد یارانه قطع می شود دروغ می گویند، یارانه همچنان ادامه می یابد ولی تنها یارانه کافی نیست باید با توسعه بیمه درمانی برای مردم، توسعه نظام اجتماعی برای مردم، بالا بردن میزان مستمری مددجویان، توسعه سبدهای کالا وغذایی وافزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان به توانمند سازی مردم کمک کنیم.


حسن روحانی ادامه داد، ما می خواهیم چند شعار را با هم فریاد بزنیم، اختلاف هر گز، تبعیض هرگز، فقر هر گز، بیکاری واعتیاد هرگز، ویژه خواری وفساد هرگز، زمین های نجومی هرگز، و سو استفاده از مقدسات هرگز.


وی گفت: اگر دست به دست هم بدهیم همه جا پیروز خواهیم شد، روحانی در جمع حامیان خود در خرم آباد سخنان خود را اینگونه پایان داد، سلام به آزادی، سلام به اسلام، سلام به تدبیر اسلام ، سلا بهاسلام رحمانی، سلام به اشتغال، سلام به آزادی ، سلام به امنیت، سلام به پیشرفت، سلام به لرستان ، سلام به اندیشمندان لرستان و سلام به شهیدان لرستان.

تایید کننده: سرلک

کد خبر: 767552

وب گردی

وب گردی