درخشش عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی در موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک" IEEE"

دکتر محسن جهانشاهی عضو استعدادهای درخشان و مدیر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به عنوان عضو ارشد موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک" IEEE" معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک (Institute of Electrical and Electronics Engineers) که به IEEE معروف است پس از بررسی فعالیت های علمی و پژوهشی، دکتر محسن جهانشاهی دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر واحد تهران مرکزی به عنوان عضو ارشد این موسسه معرفی کرده است که کمتر از 9 درصد اعضا به این درجه ارتقا می یابند.

این گزارش حاکی است، جهانشاهی از سال 85 به عنوان عضو هیئت علمی واحد تهران مرکزی همکاری خود را با این مجموعه بزرگ علمی آغاز کرده است. وی تا کنون 25 عنوان مقاله ISI ، تالیف و ترجمه 3 عنوان کتاب، ارائه 30 مقاله در همایش های بین المللی و شرکت در کنفرانس های متعدد داخلی و خارجی و همچنین ارائه صدها مقاله علمی پژوهشی را در کارنامه پژوهشی خود به ثبت رساند. وی به تازگی به عنوان عضو متخصص کمیته فناوری و اطلاعات واحد تهران مرکزی نیز انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک یک موسسه حرفه ای معتبر است که هدف آن تولید فناوری در علوم وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر است. این موسسه همچنین از موسسات مهم استاندارد سازی در دنیا است.

کد خبر: 767557

وب گردی

وب گردی