اعطای کارت رفاه دانشجویان از ابتدای مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای کارت رفاه به دانشجویان با 37 نوع خدمت از ابتدای ترم آینده و انجام مذاکرات با وزارت شهرسازی برای تهیه مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد فرهادی در حاشیه سفر روز گذشته خود به استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد گفت: همه مجوز‌های صدور کارت رفاه دانشجویان که شامل 37 خدمت است، از سوی صندوق رفاه دانشجویی انجام شده و با تکمیل زیرساخت‌ها تا اول ترم آینده در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

فرهادی ادامه داد: دانشگاه‌ها و محیط‌‌های فرهنگی باید مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند چرا که عملکرد رییس جمهور منتخب و اعضای شورا‌های شهر و روستا سرنوشت کشور را تعیین می‌کند.

او به برگزاری سخنرانی‌ها، مناظره‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و تریبون‌های آزاداندیشی از سوی افراد مطلع کاندیدا‌های انتخاباتی در ده روز گدشته در دانشگاه‌های سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته بیش از 90 جلسه انتخاباتی در مراکز علمی برگزار شد که در هفته جاری این تعداد افزایش می‌یابد.

وزیر علوم گفت: ایران بالاترین رتبه علمی در سال 2016 را در بین 25 کشوری که بیشترین رشد علمی دنیا را دارند، کسب کرده‌ است. درصد رشد علمی کشور ما در چند سال گذشته 16.7 درصد و بالاترین رتبه در سطح جهان بوده‌است. رتبه نوآوری کشور نیز در چند سال گذشته با 55 رتبه ارتقا به رتبه 78 رسید که این بیانگر تبدیل دانش به ثروت و تولید محصولات کاربردی از دانش کسب شده است.

او افزود: برای مسکن کارکنان دانشگاه و هیأت‌های علمی مکاتبات و پیگیری‌های زیادی با وزارت مسکن و شهرسازی شده است که با در اختیار قرار دادن زمین مورد نظر عملیات ساخت آغاز می‌شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 767579

وب گردی

وب گردی