ثبت نام آزمون کاردانی دانشگاه ها آغاز شد

ثبت نام آزمون دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی از امروز آغاز شد، متقاضیان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر‌انتفاعی سال 96 می‌توانند از امروز یکشنبه 24 تا 31 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.

داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و مبلغ 200هزار ریال را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند. همچنین داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، 51هزار ریال دیگر را نیز برای این دوره‌ها پرداخت کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام این دوره‌ها بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. آزمون رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با‌آزمون» است، روز جمعه 13 مرداد برگزار می‌شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 767585

وب گردی

وب گردی