عدالت، مقدمه پرورش انسان است

مراسم جشن نیمه شعبان به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه پایگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از ارومیه، حجت الاسلام ستار صادقی در مراسم جشن نیمه شعبان که به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و در محل سالن آمفی تئاتر علوم پایه این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه یکی از وظایف پیامبران تربیت انسان ها است گفت: در سایه عدالت انسان ها تربیت می شوند که نتیجه آن رسیدن به آرامش است.

وی با اشاره به اینکه زیارت آل یاسین یکی از زیارت های امام زمان (ع) است گفت: این زیارت اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در لحظه به لحظه آن به زندگی ایشان سلام می کنیم.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر اینکه حیات خلقت با آب و حیات انسان با اطاعت از امام است گفت: غیبت به معنای عدم ظهور است و در زمان غیبت باید بتوانیم از وجود امام زمان (ع) بهره مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های مهدویت تصریح کرد: ارائه چهره مهر و قهر افراطی یکی از آسیب های جدی در زمینه غیبت است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مهر افراطی به معنای ارائه اسلام سکولار و قهر افراطی نشان دادن چهره خشن و عبوس از ظهور و امام زمان است که طی سال های اخیر دشمن و سینمای هالیوود، تلاش فراوانی در این زمینه انجام می دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه همچنین ملاقات گرایی افراطی را نیز از دیگر آسیب های مهدویت عنوان کرد و گفت: نتیجه چنین تفکراتی ظهور مدعیان دروغین است که متاسفانه شاهد گسترش روز افزون آن در بین خانم ها هستیم.

در ادامه این مراسم، با برگزاری پرسش و پاسخ از کارمندان این واحد تجلیل به عمل آمد.

انتشار:آخوندی

کد خبر: 767592

وب گردی

وب گردی