کامیابی‌‌نیا  زیر تیغ/ دوری دو ماهه هافبک پرسپولیس از میادین

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامیایی‌نیا که در هفته‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه شانه شده بود، امروز (یکشنبه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میثم علیپور در مورد مصدومیت کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: کامیابی‌نیا که در هفته‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه شانه شده بود، پس از بررسی‌های مختلف با نظر پزشک جراح متخصص ظهر امروز (یکشنبه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی افزود: کمال کامیابی‌نیا در چند بازی اخیر از ناحیه مفصل شانه راست دچار در رفتگی‌های مکرر شد. بر همین اساس اقدامات تشخیصی زیر نظر پزشک متخصص انجام شد که نتیجه آن لزوم انجام عمل جراحی بود.

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آسیب‌دیدگی کامیابی‌نیا از همان نوعی است که احمد نوراللهی با آن مواجه بود و عمل جراحی او را هم حمیدرضا اصلانی بر عهده دارد که فوق تخصص جراحی شانه است. جراحی ساعت 12 ظهر امروز (یکشنبه) در بیمارستان بهمن انجام خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود دوره درمان حدود دو ماه طول بکشد. البته یک سری حرکات تمرینی که به ناحیه شانه فشار وارد نسازد زودتر از این زمان آغاز خواهد شد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767605

وب گردی

وب گردی