کامرانی‌فر: از داوران توقع می‌رود میزان آمادگی جسمانی خود را در حد مطلوب حفظ کنند

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که یکی از مهمترین آنها بالا رفتن میزان سطح آمادگی جسمانی و دوندگی داوران در مسابقات بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوران با اشاره به پایان کلیه مسابقات فصل 96-95 اظهار داشت: با اتمام لیگ برتر و فینال جام حذفی پرونده مسابقات فصل بسته شد. جا دارد از کلیه داوران و ناظران داوری که در این فصل صادقانه دپارتمان داوران را همراهی کردند تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل بیاوریم چون آنها همیشه با کمترین چشمداشت بیشترین تلاش را برای بسط و گسترش عدالت در زمین بازی از خود نشان داده و کنار تیم‌ها نقش ویژه‌ای را در پیشبرد اهداف فوتبال ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که یکی از مهمترین آنها بالا رفتن میزان سطح آمادگی جسمانی و دوندگی در مسابقات بود، سیستم رادیویی برای داوران لیگ برتر و برگزاری کلاس‌های با سطح استاندارد بالا برای کمتر کردن اشتباهات داوران، هرچند کاستی‌هایی وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همت بیشتر نقایص خود را به حداقل برسانیم.

رئیس دپارتمان داوران تصریح کرد: تا دو ماه دیگر لیگ جدید شروع شده و تیم‌ها باید به مصاف یکدیگر بروند، در همین راستا از داوران عزیز توقع می‌رود میزان آمادگی جسمانی خود را در حد مطلوب حفظ کنند و ان‌شاءالله در فصل آینده شاهد کمترین مشکل در زمینه داوری باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مهدی تاج، علیرضا اسدی، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، سازمان لیگ، روابط عمومی فدراسیون و کلیه باشگاه‌های حاضر در مسابقات داشته باشم که مثل همیشه این دپارتمان را در اجرای هر چه بهتر وظایف همراهی کردند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767617

وب گردی

وب گردی