اشتایگر: شرایط من در منچستریونایتد تقصیر مورینیو نبود

ستاره آلمانی پیشین منچستریونایتد اذعان کرده ژوزه مورینیو را مقصر بازی نکردنش در این تیم نمی داند. 

به گزارش ایسکانیوز، باستین شواین اشتایگر که در ماه مارس از منچستریونایتد به شیکاگو فایر آمریکا پیوست در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده شخصی که نامش را بیان نمی کند نگذاشته او رابطه خوبی با ژوزه مورینیو داشته باشد.

شواین اشتایگر ۳۲ ساله که در ابتدای فصل جاری با دستور مورینیو اجازه تمرین با تیم اول منچستریونایتد را نداشت به ESPN گفته: بنظرم در موقعیت درستی قرار نگرفته بودم اما در زندگی گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که چیزی در مسیر شما درست نیست. شما باید شرایط را قبول کنید و من هم این کار را کردم. شرایط را قبول کردم اما هنوز می خواستم در منچستر بمانم و تمرین کنم. می خواستم به مورینیو نشان دهم که می تواند به من اعتماد کند. بعدا به تمرینات تیم اول باشگاه اضافه شدم. سه ماه تمرین کردن به تنهایی آسان نبود.

کنار گذاشتن من به خاطر وضعیت بدنی ام نبود. این تصمیم شاید توسط فرد دیگری جز مورینیو گرفته شد. فکر می کنم پس از اینکه با تیم تمرین کردم و نشان دادم که چقدر حرفه ای هستیم نظر مورینیو درباره من تغییر کرد. فکر می کنم اوضاع جور دیگری پیش می رفت اگر یکدیگر را در در شرایط متفاوتی می دیدیم.

این فصل شرایط سخت بود اما من همیشه به چیزهای خوب باور دارم. همیشه رویای بازی دوباره برای یونایتد و کمک کردن به تیم را داشتم و در تمرینات تمام تلاش خودم را می کردم. در نهایت توانستم بازی کنم و گل هم زدم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767619

وب گردی

وب گردی