قالیباف: ورامین از لحاظ سابقه تاریخی در انقلاب قابل توجه است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش وارد گلزار شهدای قرچک ورامین شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد باقر قالیباف در بدو ورود مورد استقبال چشمگیر خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفت؛ این در حالی بود که تعدادی از فرزندان شهدا با اهدای گل به استقبال وی آمدند.
مردم قرچک با شعارهای« قرچک یک کلام ؛ قالیباف والسلام»، «حی علی خیرالعمل ؛ خوش آمدی مرد عمل» و «صل علی محمد ؛ بوی رجایی آمد» محمدباقر قالیباف را همراهی کردند.

وی در ادامه با حضور بر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس به ادای احترام به مقام والای این عزیزان پرداخت.

ورامین از لحاظ سابقه تاریخی و نقش آن در انقلاب قابل توجه است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ورامین همسایه تهران است و احساس دِین به مجموعه اطراف تهران داریم؛ ورامین از لحاظ سابقه تاریخی و نقش آن در انقلاب نیز قابل توجه است.
قالیباف در دیدار با آیت الله محمودی امام جمعه ورامین افزود: امیدواریم توفیق داشته باشیم تا در هر کجا هستیم درست کار کنیم؛ به مردم خدمت کنیم و راه شهدا و امام شهدا (ره) را پیش ببریم تا این مردم در سایه اسلام و نظام اسلامی احساس آرامش کنند.
وی گفت: اگر از دولت قبلی تا کنون اشکالاتی ایجاد نمی شد، مطمئن هستم تا الان مترو به ورامین رسیده بود و این مشکل اساسی حل شده بود. یک زمانی حتی به ما واگذار شد و کار را تا جایی پیش بردیم اما اشکالاتی فراهم شد که کار بر زمین ماند.
محمدباقر قالیباف تا لحظاتی دیگر با مردم شهیدپرور ورامین دیدار خواهد کرد.
هم اکنون جمعیت گسترده ای در خیابان های اطراف مسجد صاحبالزمان(عج) این شهر با شعارهای «قالیباف بت شکن بت فساد رو بشکن» و «دولت 4درصدی نمی خوایم نمی خوایم» منتظر ورود قالیباف هستند.

302/302

کد خبر: 767629

وب گردی

وب گردی