لمپارد: چلسی باید کونته و ستاره هایش را حفظ کند

اسطوره چلسی معتقد است این تیم باید ستاره ها و آنتونیو کونته را نگه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی توانست قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد. فرانک لمپارد گفت: همه ما در مورد علاقه اینترمیلان به کونته شنیده ایم و مطمئنم باشگاه سعی می کند هر چه زودتر این شایعات را بخواباند. کاری که او انجام داده باورنکردنی است و من فکر می کنم کونته می خواهد در چلسی بماند تا با این تیم تا حد ممکن جلو برود. این تیمِ آنتونیو کونته است و بازیکنان متعلق به خودش هستند.

او ایتالیایی است که خود را به عنوان یک مربی بزرگ ثابت کرده است و مالکان اینتر به دنبال موفقیت با او هستند. مطمئنم چلسی هر کاری لازم باشد انجام می دهد تا کونته خوشحال باشد. چلسی مانند هر باشگاه بزرگ دیگری به او پاداش خواهد داد. تنها مساله مربی نیست. در مورد هازارد، کوستا و کورتوا نیز شایعاتی وجود دارند اما شما نمی توانید بدون بازیکنان بزرگ قهرمان شوید و در لیگ قهرمانان موفق باشید. در این فصل هازارد و کوستا تفاوت ها را رقم زده اند و چلسی سعی می کند آنها را نگه دارد.

زمانی که ژوزه مورینیو به چلسی آمد، یک تیم بی تجربه را تحویل گرفت و تبدیل به قهرمان کرد. آنتونیو کونته هم تیمی را تحویل گرفت که در افت شدید به سر می برد و به نظر من کار او هم شبیه به ژوزه بوده است. هر دو سازمان یافتگی را به چلسی آوردند و ذهنیت پیروزی را به تیم القا کردند.

حالا آزمایش بزرگ برای چلسی درخشش در فصل آینده است. چلسی باید پیشرفت کند زیرا فصل آینده بازی های لیگ قهرمانان را نیز در پیش دارد. باید بازیکنان سطح اول را به ترکیبش اضافه کند. آوردن بازیکنانی که نتوانند کیفیت تیم را بالا ببرند بی فایده است و خرید بازیکنی در آن سطح سخت است زیرا همین حالا هم به نظر می رسد ترکیب چلسی کامل است.

امیدوارم این تیم نسل طلایی بعدی چلسی باشد اما برای هر تیمی تسلط به لیگ انگلیس بسیار سخت است. آنتونیو می داند سیتی، منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام هرگز دست از تلاش بر نمی دارند. این باشگاه ها باز هم با قدرت شروع خواهند کرد. حالا لیگ برتر مثل چند سال پیش نیست که رقابت بین دو یا سه تیم باشد. حالا شش یا هفت تیم مدعی داریم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767631

وب گردی

وب گردی