مسمومیت، ۶۵ نفر از مهمانان عروسی در مریوان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مسمومیت، 65 نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را در شهرستان مریوان راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،سیدمحی الدین سجادی افزود: این حادثه 48 ساعت پس از حضور مهمانان در مراسم عروسی روی داده و هنوز مشخص نیست این مسمومیت به خاطر غذا بوده یا علت دیگری داشته است.

وی اضافه کرد: برای بررسی موضوع اکیپی از کارشناسان و متخصصان علوم پزشکی کردستان شامل متخصص بیماری های عفونی، معاون بهداشتی علوم پزشکی، رئیس مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای به مریوان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: تا بررسی کامل و دقیق این موضوع توسط این اکیپ، به درستی نمی توان گفت که علت اصلی این حادثه چه چیزی بوده است.

سجادی در خصوص فوت یکی مسموم شدگان نیز گفت: تا اعلام نتایج پزشک قانونی نمی توان به درستی علت فوت این یک نفر را ناشی از مسمومیت عنوان کرد.

وی از رسانه ها جمعی استان خواست تا اعلام رسمی نتایج تحقیقات از انتشار خبرهای نادرست و بدون هماهنگی با علوم پزشکی کردستان خودداری کنند.

شب گذشته جمعی از مهمانان یک آیین عروسی در شهرستان مریوان با علایم مسمومیت غذایی به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده بودند که یکی از این افراد در بیمارستان فوت کرد.

انتشار این خبر در فضای مجازی استان به سرعت انتشار یافته و مایه نگرانی شهروندان شده است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 767651

وب گردی

وب گردی