کولاکوویچ: زمان زیادی برای معرفی 14 بازیکن لیگ جهانی داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: انتخاب ۱۴ بازیکن از بین ۱۶ نفر کار آسانی نیست. زیرا همه آنها برای حضور در لیگ جهانی آماده هستند

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط فعلی شاگردانش در اردوی اسلوونی اظهار داشت: فکر می‌کنم این اردو برای تیم ایران خیلی خوب است. دو بازی با تیم ملی مونته نگرو برگزار کردیم. همچنین دو بازی دیگر هم امروز و فردا با تیم ملی اسلوونی انجام می‌دهیم. شرایط تیمی خوبی در مونته نگرو داشتیم و در اسلوونی هم شرایط خوبی داریم و این برنامه‌ها تیم ایران را برای حضور شایسته در لیگ جهانی آماده‌تر می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بازیکنان مصدوم تیم ملی شرایط بهتری یافتند، گفت: روز گذشته روز خیلی خوبی برای من بود زیرا محمد موسوی به صورت کامل با تیم تمرین کرد. همچنین مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور هم تمرینات خود را با تیم ادامه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره بازی های تدارکاتی و انتخاب 14 بازیکن نهایی برای لیگ جهانی گفت: زمان زیادی برای شناخت و معرفی چهارده بازیکن لیگ جهانی داریم. باید شرایط بازیکنان را در دو مسابقه با اسلوونی بررسی کنیم. در این دوبازی تدارکاتی و دیدار دوستانه با لهستان بازیکنان تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرند و می‌توانیم انتخاب دقیق‌تری انجام دهیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل اسلوونی و لهستان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتخاب 14 بازیکن از بین 16 نفر کار آسانی نیست. زیرا همه آنها برای حضور در لیگ جهانی آماده هستند و انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان در تمرینات دارند.

کولاکوویچ درباره عملکرد بازیکنان جوان در تمرینات آماده سازی گفت: در تیم ملی والیبال ایران بازیکنان جوانی داریم که تجربه خوبی در مسابقات بین المللی و توانایی بالایی نیز دارند. آنها برای قرارگیری در لیست 14 نفره ایران می‌جنگند چرا که می‌دانند بدون اینکه بجنگند نمی‌توانند در تیم ایران باشند و من از این قضیه خوشحالم.

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای لیگ جهانی آماده می‌کند، از روز جمعه تمرینات مرحله دوم اردوی برون مرزی آماده سازی خود را در کشور اسلوونی آغاز کرده است. مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 خردادماه آغاز می شود و در مدت سه هفته با برگزاری 54 دیدار پیگیری خواهد شد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767652

وب گردی

وب گردی