سیمئونه: در حال حاضر چیزی مهم‌تر از قطعی کردن سهمیه وجود ندارد

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رئال بتیس عنوان  کرد بالاتر از هر چیز دیگری در حال حاضر قطعی کرده رتبه سوم و کسب سهمیه اهمیت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، اتلتیکو مادرید پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، فردا برای قطعی کردن رتبه سوم و حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در بنیتو ویامارین میهمان رئال بتیس خواهد بود. جدول به گونه‌ای است که اتلتی برای رسیدن به این مهم تنها به یک امتیاز از دو بازی آینده‌اش نیاز دارد.

سیمئونه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: به طریقی که در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کردیم، افتخار می‌کنیم. در هر دو جام به نیمه نهایی رسیدیم. حالا وظیفه ما این است که در مهم‌ترین رقابت برای رسیدن به هدف باشگاه و برای ادامه دادن به مسیر پیشرفت، به تلاش ادامه داده و رتبه سوم را قطعی کنیم. حریف بازیکنان شگفت‌انگیزی دارد و قطعا می‌آید تا در مقابل هوادارانش بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

آیا مردم برای تلاش‌های این فصل ما ارزش قائل خواهند شد؟ در حال حاضر تنها روی کارهایی که لازم است تا رتبه سوم را قطعی کنیم، تمرکز کرده‌ام. پس از پایان فصل می‌توانیم همه چیز را با جزئیات آنالیز کنیم. اما فعلا تنها و تنها نکته مهم این است که برای یک سال دیگر حضورمان در لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کنیم. ارزیابی من از فصلی که تورس گذراند؟ بتیس.

رئال بتیس به لحاظ هجومی خیلی خوب بازی می‌کند. با بازیکنانی نظیر خواکین، سبایوس و ... در تمام طول فصل برای کسب رتبه سوم در تلاش بودیم و فردا این فرصت را داریم که آخرین گام را برداریم. برای برداشتن این گام باید تلاش زیادی به خرج بدهیم. کسی به آینده من اهمیت نمی‌دهد و در حال حاضر مهم فقط دو بازی باقی مانده است. بارها و بارها درباره آینده‌ام صحبت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم نیازی به شفاف سازی دوباره باشد. این فصل، سخت‌ترین فصل من در اتلتی بوده و امیدوارم فردا پرونده آن را ببندیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767661

وب گردی

وب گردی