ارتش رژیم صهیونیستی: جنگ برای ما از شیرین ترین لحظات است

ارتش رژیم صهیونیستی که کشتار و جنایت جزو سرشت آن محسوب می شود، در صفحه رسمی خود در توییتر مدعی شد: جنگ برای ما از شیرین ترین لحظات است.

به گزارش ایسکانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توییتر با تکرار جمله ای از یکی از افسران میانی این رژیم نوشت: جنگ، ما را به سوی شیرین ترین لحظات زندگی خود، رهمنون می کند.
ادعای این مقام صهیونیستی در حالی است که با وجود تبلیغات همه روزه رسانه های رژیم صهیونیستی درباره آمادگی این رژیم برای جنگ احتمالی علیه مقاومت، گزارش های مربوط به توانایی های زمینی و دریایی حزب الله لبنان فکر و ذهن صهیونیست ها را به خود مشغول کرده است.
رئیس واحد عملیات نیروی دریایی رژیم صهیونیستی چند روز پیش در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی «معاریو» با بیان اینکه «حزب الله دشمن بسیار زیرکی است» گفت: حزب الله از جنگ دوم لبنان (جنگ 33 روزه) تجربیات و درس های زیادی فراگرفته و بعد از هدف قرار دادن ناو اسرائیلی «حانیت» امروز تلاش می کند تا ضمن ارتقا بخشیدن به توانایی های خود، هدف های بیشتری برای حمله های خود شناسایی کند.
ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شیرین بودن جنگ در حالی است که نظامیان صهیونیست طی دو جنگ 2000 و 2006 شکست سختی از نیروهای حزب الله لبنان خوردند و این دو شکست به کابوسی برای آنها تبدیل شده به حدی که نظامیان صهیونیست حتی توان ایستادگی در مقابل یک روباه را ندارند و از ترس آن فرار می کنند.
پایگاه خبری اردنی جی بی سی نیوز امروز (یکشنبه) نوشت: در پایان هفته گذشته 17 نظامی صهیونیست از ترس حمله شبانه یک روباه از پایگاه خود فرار کردند.
برپایه این گزارش، شماری از نظامیان بزدل صهیونیست که توسط این روباه زخمی شده بودند برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری هاری بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
بنابراین گزارش، تعداد دیگری از نظامیان صهیونیست که از این پایگاه فرار کرده بودند، به خاطر ترس و نگرانی از بازگشت به این پایگاه امتناع کردند.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 767705

وب گردی

وب گردی