کارگاه آسیب های اجتماعی مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار برگزار شد

کارگاه آسیب های اجتماعی مواد مخدر به همت دفتر توانمندسازی نیروی انسانی و مرکز مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به همت دفتر توانمندسازی نیروی انسانی و مرکز مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، کارگاه آسیب های اجتماعی مواد مخدر در دانشکده دامپزشکی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این کارگاه که با حضور کارشناسان مواد مخدر نیروی انتظامی و با هدف آشنایی دانشجویان با مواد مخدر به خصوص مواد روان گردان و عوارض ناشی از آن برگزار شد در خصوص آثار روحی، روانی و جسمانی ناشی از مصرف مواد مخدر و مواد محرک توضیحات جامعی ارائه شد.

در این کارگاه کارشناس مواد مخدر نیروی انتظامی به بیان انگیزه های مختلف شیوع اعتیاد در جامعه پرداخت و افزود: فرآیند خودشناسی صحیح در جامعه با شناخت توانایی ها و استعدادهای افراد می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

کارگاه آسیب های اجتماعی مواد مخدر با هدف تامین و توسعه سلامت روانی در فضای دانشگاهی وارتقاء آگاهی دانشجویان از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن و ارائه مداخلات پیشگیرانه و به منظور ارتقای سلامت نسل جوان ودانشجویان برنامه ریزی و برگزار شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 767718

وب گردی

وب گردی