کشف اقلام مسروقه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی در نور

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری دو سارق مغازه و کشف بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسروقه در شهرستان "نور" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "ذبیح الله پهلوانی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله با سرقت و برخورد با سارقان،ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی در امر فروش لوازم و تجهیزات خودرویی ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی دو تن از سارقان سابقه دار، آنان را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات دریافتند، این افراد در پوشش توزیع کننده لوازم و تجهیزات خودرویی وسایلی شامل اگزوز ، قفل و یراق آلات خودروها را با قیمت غیر واقعی و پایین تر از قیمت بازار به متقاضیان عرضه می کنند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پهلوانی، اظهار داشت: ماموران با دریافت این اطلاعات با هماهنگی قضائی در عملیاتی موفق ضمن دستگیری سارقان در بازرسی از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی تجهیزات خودرویی مسروقه به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت لوازم خودرو با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت نیسان از یک واحد صنفی در شهرستان قائم شهر اعتراف کردند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 767721

وب گردی

وب گردی