امام عصر(عج)در روایات فقط مخصوص به شیعه نیست

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار گفت: وجود امام عصر(عج)در روایات فقط مخصوص به شیعه نیست بلکه در کتاب های اهل سنت نیز نقل شده است.

به گزارش ایسکانیوز،به مناسبت میلاد با سعادت قائم آل محمد(ص) مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد. در این مراسم حاج آقا رهبر شاد رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار اظهار کرد:وجود امام عصر(عج)در روایات فقط مخصوص به شیعه نیست بلکه در کتاب های اهل سنت نیز نقل شده است.

رهبر شاد افزود:فرهنگ مهدویت از زمان های گذشته پیش از وجود امام زمان(ع)در روایات از سوی معصومین(ع)،ادعیه و سوره های قرآن به عنوان منجی که برای تمام مستضعفان عالم اجرا و قدرت های ستم را نابود خواهد کرد آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیطنت های دشمنان اززمان بعثت رسول اکرم(ص) تا به حال برای نابودی اسلام و نسل آن حضرت مشیت الهی برآن شد که حضرت مهدی (ع)برای نجات مستضعفان جهان از نظرها پنهان بماند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گفت:انسان انتظار چهره معصوم را که از حکومت می گذرد و از حق یک قدم عقب نمی ماند برای ظهور امام عصر و تشکیل حکومت جهانی اسلام با توسل به دعا و احساس نیاز طلب می کند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 767726

وب گردی

وب گردی