هاشمی: مردم دوباره به دولت تدبیر و امید فرصت می‌دهند

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران گفت: مردم به دولت تدبیر و امید دوباره فرصت می‌دهند تا کشور را با توسعه به امنیت اقتصادی پایدار برسانند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی رفسنجانی، طی سخنانی در مسجد جامع سمنگان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: عدم حضور حماسی مردم در انتخابات، دشمنان را جسور و خناسان را به القای اختلاف و عدم میل مردم به نظام تحریک می‌کند؛ حال آنکه مردم ایران هر دو سال در انتخابات شرکت می‌کنند.


وی تحریم را جنگ اقتصادی تدریجی توصیف کرد و گفت: این تهدید و حربه دشمن در سال 93 توسط مردم و با انتخاب روحانی تبدیل به فرصتی شد که نمونه آن استقلال کشور در گندم است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران جهش اقتصادی را انتظار مردم از دوره دوم دولت حسن روحانی خواند و گفت: مردم دوباره به دولت تدبیر و امید فرصت می‌دهند تا کشور را با توسعه به امنیت اقتصادی پایدار برسانند.

هاشمی با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران اظهار کرد: در شهر هشت میلیونی، مسائل مهم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی وجود دارد که اداره درست آن با شورای شهر کارآمد مقدور خواهد بود.

وی توجه به فرهنگ را برای مردم تهران مهم خواند و گفت: فرهنگ علاوه بر رفتار و گفتار شهروندان، به فضای عمومی شهر هم مربوط می‌شود. فضای سبز و شادابی درختان، نشان از فرهنگ توجه به طبیعت در شهر است.

هاشمی، شفافیت عملکرد مدیران اجرایی را ضرورت نظارت اعضای شورای شهر و آگاهی مردم از وضعیت مالی و اداری مسئولان دانست و افزود: اگر شهرداری به اصطلاح روشن و شیشه‌ای باشد، کسی جرأت فساد نخواهد داشت.

وی با برشمردن آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران گفت: راه حل این مشکل فعالیت نهادهای مردمی و مساجد است.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پایان استفاده درست از اوقات فراغت را حق زن و مرد و دختر و پسر تهران دانست و گفت: باید فضای شهر و امکانات آن در این مسیر باشد.

302/302

کد خبر: 767737

وب گردی

وب گردی