حضور کارمند واحد تبریز در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان کشور

حسین گنجی‌فر مربی بین‌المللی والیبال و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان کشور که  به منظور تشکیل تیم ملی برای شرکت در مسابقات بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می‌شود، دعوت و در این اردو حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان به منظور شرکت در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان به مدت 2 روز با حضور دانشجویان منتخب دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده (FISU) فدراسیون جهانی دانشجویان تنها دانشجویان متولد 11 دی 1367 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و دانشجویان شرکت کننده می‌بایست کارت دانشجویی معتبر و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه را به همراه داشته باشند.

به گفته دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور نخستین دوره اردو از صبح روز پنج‌شنبه 21 لغایت 22 اردیبهشت با حضور 80 نفر در سالن شماره یک دانشگاه تهران برگزار شد و فرهاد نفرزاده، سرمربی و امیرحسین منظمی و حسین گنجی فر به عنوان مربی در این اردو حضور داشتند.

تیم والیبال دانشجویان ایران در رقابت های یونیورسیاد در گروه چهارم با تیم‌های آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس هم‌گروه است.بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت 8 شهریور سال جاری در چین تایپه برگزار می‌شود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 767774

وب گردی

وب گردی