مانور«خروج اضطراری مصدوم و امداد و نجات در فضای معلق» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

با همت کانون جمعیت هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر مانور« خروج اضطراری و امداد و نجات در فضای معلق» با حضور هیأت رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و رئیس و اعضا جمعیت حلال احمر شهرستان رامسر در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، کانون دانشجویی هلال احمر واحد رامسر با مشارکت و همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان مانوری با هدف آمادگی و آموزش دانشجویان برای کمک به مصدومین حوادث در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار کرد.
عادل سلیمی دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد رامسر گفت: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در سال 1390 تاسیس شده و هرساله توانسته با مشارکت دانشجویان مانورهای مختلفی با هدف تامین سلامت جامعه برگزار نماید.
وی افزود: این مانور به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و با هدف نمایش توانمندی های امدادگران و نجات گران و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با عملیات امداد با بکار گیری 35 نفر از اعضای فعال کانون از تیم های نجات در فضای معلق و ارتفاع ، تیم تخصصی جستجو و نجات در حوادث جاده ای و تیم تخصصی سیلاب و غواصی در دانشگاه برگزار گردید.

نجات مصدوم از ساختمان، حمل برانکارد و بک برد، آتل بندی، پانسمان، انتقال به آمبولانس ، برگزاری نمایشگاه تجهیزات تخصصی امداد و نجات(جاده ، کوهستان ، سیلاب و غواصی )، اطفاء حریق توسط تیم آتش نشانی شهرستان رامسر از دیگر برنامه های این مانور بود .

کد خبر: 767805

وب گردی

وب گردی