ملایی: به ضربه فنی فکر نمی کردم/ مدال طلایم را به ملت ایران تقدیم می کنم

ملی‌پوش طلایی جودو ایران گفت: به ضربه فنی فکر نمی‌کردم و مهمترین برنامه من بردن حریف فینالم بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت توانستم با یک فن بدل حریف را ایپون کنم.

به گزارش ایسکانیوز ، سعید ملایی پس از قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب مدال طلا اظهار داشت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود چرا که کشورهای آسیای میانه تقریبا با نفرات اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و مدال می‌خواستند از همین رو خوشحالم که توانستم مدال طلا را بگیرم و آن را به ملت ایران تقدیم می‌کنم.

وی در ادامه افزود: حریف دوم از قرقیزستان دشوارترین حریف من به شمار می‌رفت چون روسی الاصل بود و رقبای قبلی را ایپون کرده بود. واقعیت این است که حریف فینالم راحت تر بود.

جودوکار وزن 81- کیلوگرم ایران درباره مسابقه فینال گفت: رقیب من ترکیه‌ای بود و حمایت سالن را داشت و در نیمه نهایی جودوکار ازبکی را شکست داده بود. هدفم در درجه نخست این بود که بتوانم مسابقه را مدیریت کرده و حریف را کنترل کنم. از سبک مبارزه او کاملا آنالیز داشتم به ضربه فنی فکر نمی‌کردم و مهمترین برنامه من بردن وی بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت توانستم با یک فن بدل حریف را ایپون کنم.

ملایی در پایان درباره برنامه آینده‌اش اظهار داشت: جودو بعد از چند سال نابسامانی به ثبات رسیده و همین سبب شده تا ما برنامه‌ریزی داشته باشیم. با ادامه این روند به افق‌های دورتر و مدال‌های بهتر و بیشتر می‌اندیشم.

603

کد خبر: 767828

وب گردی

وب گردی