جعفرزاده ایمن‌آبادی: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، اقتدار نظام را تثبیت می‌کند

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رای، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در بندر مرزی آستارا، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در روز 29 اردیبهشت با رفتن به پای صندوق‌های آرا، روح امام راحل و شهدا را شاد خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و کور کردن چشم دشمنان از دیگر اهداف این حضور است، ادامه داد: حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می کند و نشان می دهد که ملت ما تا چه اندازه عاشق نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود در کشور درون خانوادگی است و مربوط به خودمان می باشد، افزود: به هیچ عنوان نیاز نیست که خارجی ها بخواهند برای حل این مشکلات ورود کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی در بخش دیگر سخنان خود با ابراز امیدواری در خصوص ثبت بالاترین درصد مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: نظام ما مردم سالار است و دشمنان را مأیوس می کند.

وی با تأکید بر اینکه حضور تمام ملت های دنیا در انتخابات کشورشان، مبین میزان مقبولیت نظامشان در جهان است، تصریح کرد: کشور ما از این قاعده مستثنی نیست و می خواهیم با حضور پرشور در انتخابات در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری مشارکت داشته باشیم.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از فعالیت های دولت دکتر روحانی در 4 سال گذشته اشاره کرد و توضیح داد: در قضیه برجام، رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال کارهای بزرگی انجام شده است که ملت ما بر اینها به خوبی آگاهی دارند.

وی در پایان از آستارا به عنوان پیشانی نظام و نگین گیلان نام برد و افزود: این شهرستان با توجه به پتانسیل های بسیار بالای خود، به آنچه استحقاق دارد نرسیده است و برنامه های ویژه ای را برای توسعه آن داریم.

302/302

کد خبر: 767848

وب گردی

وب گردی