بی باک: کسی که خودش را به خواب زده را نمی‎شود بیدار کرد/ آنقدر کار دارم که نیاز نمی‌بینم جواب خدابخشی را بدهم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: آنقدر در حال حاضر کار دارم که نیازی نمی‌بینم پاسخ خدابخشی را بدهم. خیلی هدف بزرگی دارم که بخواهم با صحبت یکی، دو نفر تمرکزم بر هم بریزد.

مهدی بی‌باک در گفتگو با ایسکانیوز، در خصوص اظهارات مهدی خدابخشی اظهار داشت: آنقدر در حال حاضر کار دارم که نیازی نمی‌بینم پاسخ خدابخشی را بدهم. خیلی هدف بزرگی دارم که بخواهم با صحبت یکی، دو نفر تمرکزم بر هم بریزد. هدف ما خدمت به مملکت مان است و هیچ گاه در دوران ورزشی و مربیگری مان هم نگفتیم جایی را به وطن مان ترجیح می دهیم.

وی تصریح کرد: نه کسی را در طی این سالیان سال تهدید کردیم و نه به کسی بی احترامی کردم. مطمئن باشید من آبروی خود را از سر راه نیاوردم که بخواهم بازیکنی را که آماده نیست در ترکیب تیم ملی قرار بدهم. هر کسی که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی قرار گرفته است در حال حاضر بهترین بازیکن ایران بوده است.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: من مطمئن هستم خدا بالای سرم است و بدون هیچ نظری و لطفی به کسی تیم را بستیم. نه تنها من بلکه کادرفنی تیم ملی با هم به این نتیجه رسیدیم . در وزنی هم که نیاز بود انتخابی گذاشتیم . خدابخشی نیز لطف داشت و یک بار آمد و یک بار نیز اردو را ترک کرد تا راضی به برگزاری مسابقه انتخابی شوند و ما نیز تمام شرایط را به صورت یکسان مهیا کردیم تا در دو وزن انتخابی برگزار شود اما خدابخشی از حضور در انتخابی سر باز زدند. کسی که خواب است را می شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هیچ وقت نمی توان بیدار کرد.

وی در خصوص اینکه حاشیه های اخیر خللی در اهداف تیم ملی و او ایجاد نخواهد کرد، گفت: این مسائل هیچ تاثیری در من ندارد و هیچ کدام از مصاحبه ها از انگیزه ما کم نمی‌کند. ما با قدرت کار خود را انجام می دهیم و با توکل بر خدا و با زحمت زیاد انشا الله در مسابقات جهانی نتیجه می گیریم.

بی باک تاکید کرد: چه این اقدامات هدفمند باشد و چه غیر هدفمند باشد و به ضرر ما باشد نمی تواند تمرکز ما را برهم بزند. مسئولیتی بر عهده ما قرار گذاشته شده است و ما فقط به آن فکر می کنیم. اگر در این راه نیز کسی کم لطفی کند ما فقط به هدفمان فکر می کنیم و از نظر ما مانعی ندارد و شاید با بالا رفتن سنش از این حرف‌ها پشیمان شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من تا هر مقطعی در تیم ملی باشم آرزوی خدمت به کشورم را دارم و تا هر زمانی بتوانم کار بکنم در خدمت تیم ملی هستم و زمانی نیز که احساس کنم خواستار من نیستند و به درد تیم ملی نمی خورم به روی چشم تیم ملی را ترک می کنم.

603

کد خبر: 767854

وب گردی

وب گردی