اطلاعات آمریکایی ها از توان مادی و معنوی نظامی ایران محدود است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: می توان به این نتیجه رسید که دستگاه های نظامی و اطلاعاتی آمریکا قادر به درک عمق توانمندی های دفاعی کشورمان نیستند.

به گزارش ایسکانیوز، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: از مجموعه اخبار و اطلاعاتی که توسط دستگاه ها و اشخاص ذی نفوذ آمریکا در مورد قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ارائه و منتشر می شود، می توان به این نتیجه رسید که دستگاه های نظامی و اطلاعاتی آمریکا قادر به درک عمق توانمندی های دفاعی کشورمان نیستند.

وی افزود: البته باید اذعان داشت بخشی از توان دفاعی کشور برای بیگانگان و دشمنان و در راس آنها آمریکایی‌ها تا حدودی مکشوف است و همین اندازه سبب سردرگمی دشمنان و قدرت بازدارندگی ما در برابر هر گونه هجوم شده است.

ایشان در ادامه اظهار نمودند: امروز توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی فعال است به طوری که هر متجاوزی را تا نابودی و تسلیم مورد تعقیق قرار می دهد.

سردار جزایری یادآور شد: سال هاست سایه جنگ و تهاجم نظامی علیه کشورمان به خاطر رسیدن به توان بازدارندگی فعال از ما دور شده است، لیکن این به معنای توقف پیشرفت در عرصه های دفاعی نمی باشد و با توجه به وجود دشمنان شیطان صفت، این راه با قاطعیت تمام ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه یک عامل مهم توانمندی نظامی کشور پشتوانه عظیم مردمی نیروهای مسلح است که دشمن قادر به درک آن نمی باشد اظهار داشت: ثبات و آرامش در منطقه غرب آسیا منوط به خروج بیگانگان از این سرزمین پهناور و استراتژیک است. امروز همه شرارت ها و جنگ ها و خونریزی که در این منطقه مشاهده می شود ناشی از عملکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی و حکومت های فاسد و وابسته ارتجاع منطقه است. با این وجود چنانچه آمریکایی ها چند ده برابر مخارجی که تاکنون برای تسلط بر این منطقه صرف کرده اند هزینه کنند نخواهند توانست به اهداف شوم شان دست یابند.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 767879

وب گردی

وب گردی