چلسی آماده تمدید قرارداد کونته؛ مذاکرات اینتر و پوچتینو مخفی خواهد بود

چلسی به آینده فکر می کند و می خواهد مطمئن شود که آنتونیو کونته در این مسیر خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دلایل زیادی وجود دارد که کونته در لندن باقی بماند. در قرارداد کونته بند جدایی وجود ندارد اما رومن آبراموویچ می خواهد با قرارداد جدید، به خاطر عملکرد درخشان سرمربی ایتالیایی به وی پاداش دهد. آنتونیو کونته با قرارداد جدید می تواند سالانه ۱۱ میلیون یورو دستمزد بگیرد. او در حال حاضر ۶ میلیون یورو از چلسی حقوق می گیرد.

توافق طرفین تنها به جزییات معطوف شده و کونته می خواهد در چلسی بماند اما همچنین قصد دارد مطمئن شود که باشگاه در بازار نقل و انتقالات به خوبی عمل می کند تا تیم سال آینده برای کسب ۳ جام به میدان برود. کونته و چلسی از همین حالا بر روی گزینه های نقل و انتقالات در حال مذاکره هستند.

در ایتالیا، اینتر مذاکراتش را با گزینه های جانشین آغاز کرده است. سران این تیم که با ارائه پیشنهادی نجومی امیدوار هستند کونته شاید بخواهد به ایتالیا بازگردد، چند روز قبل تماس اولیه را با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی موفق تاتنهام برقرار کرده اند. ارتباطات می تواند به زودی مستقیم شود و انتظار می رود طرفین در انگلیس با هم دیدار کنند. دیداری که از سوی تیم ایتالیایی و پوچتینو تکذیب خواهد شد زیرا با وجود علاقه جدی اینتر به پوچتینو، وی رابطه خوبی با تاتنهام دارد و می خواهد قبل از هرگونه تصمیمی، پروژه اینتر را به خوبی درک کند. نراتزوری از نظر مالی هم در نقطه ای قرار دارد که می خواهد سالانه ۱۰ میلیون یورو به پوچتینو حقوق دهد. دستمزد کنونی این سرمربی آرژانتینی در تاتنهام ۵ میلیون یورو است. همچنین طبق شایعات در انگلیس، بند جدایی پوچتینو ۵ میلیون یورو است که در صورت توافق، مالکان اینتر قاعدتا با آن مشکلی ندارند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 767976

وب گردی

وب گردی