بیشترین و کمترین شعبات اخذ رای در کدام استانها است؟

دبیر ستاد انتخابات کشور بیشترین شعبات اخذ رای را در استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران اعلام کرد و گفت: کمترین شعبات اخذ رای نیز در استان‌های قم، ایلام و قزوین است.

به گزارش ایسکانیوز، علی پورعلی مطلق در نشست خبری با بیان اینکه با توجه به فرآیند و تقویم زمان بندی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بجز امروز سه روز تا اخذ رای و حضور مردم درپای صندوق‌های رای فرصت باقی است افزود: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه ملزومات و اقلام مورد نیاز نیز برای شهرستان‌ها و بخش‌ها فرستاده شده است و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه ما بیش از ۶۳ هزار و ۴۲۹ شعبه اخذ رای در سراسر کشور داریم که توسط هیئت‌های اجرایی مدیریت می‌شوند گفت: در واقع ۴۲۹ هیئت اجرایی در شهرستان‌ها و بیش از ۶۳۴ هیئت اجرایی نیز در بخش‌ها وجود دارند که در مجموع ۱۰۶۰ هیئت اجرایی اعم از بخش و شهرستان داریم و مسئولیت استقرار شعبات اخذ رای در روستا‌ها و شهر‌ها را بر عهده خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات کشور بیشترین شعبات اخذ رای را در استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران اعلام کرد و افزود: کمترین شعبات اخذ رای نیز در استان‌های قم، ایلام و قزوین است.

وی گفت:: ما سه انتخابات مهم پیش رو داریم که نخستین آن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت هر سه این انتخابات همزمان برگزار خواهد شد.

پورعلی مطلق ادامه داد: همه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 767997

وب گردی

وب گردی