رئیسی: دیواری بلند میان چپاولگران با حقوق مردم خواهیم کشید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع پرشور مردم یاسوج گفت: می گویند می خواهند دیوار بکشیم ، بله دیواری بلند میان چپاولگران با حقوق مردم خواهیم کشید .

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مصلای یاسوج گفت: مردم سلحشور و غیرتمند ، رمز امنیت ملی در این کشورند و انچه سایه جنگ را دور کرده حضور غیرتمند مردم در صحنه هاست.

وی اضافه کرد : استان کهکیلویه و بویراحمد مردم سلحشور ، غیرتمند و خونگرمی دارد که سهم بسیاری در امنیت ملی دارند.

رئیسی با اشاره به نعمت های فراوان به ویژه ذخایر نفت و گاز در این استان گفت : این استان دومین ذخایر عظیم نفت و گاز و ده درصد منابع آبی کشور را داراست.

وی افزود : در این استان می توان گیاهان دارویی تولید کرد که ارزاوری فراوان برای کشور دارد. رئیسی گفت: جنگل های این استان از ثروت های ارزنده کشور است اما چرا با وجود این همه ذخایر در این استان و با این همه سرمایه انسانی کارامد ، مردان و زنان سلحشور بسیاری بیکارند . این نامزد ریاست جمهوری افزود: سهم این استان در اقتصاد کشور فراوان است اما نیروهای فرهیخته ان بیکارند که دلسوزان را دغدغه مند کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از فناوری در افزایش محصولات کشاورزی ، ارتقای بهره وری محصولات کشاورزی ، جنگل و فناوری اطلاعات را از زمینه ها و ظرفیت های مطلوب اشتغالزایی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از افزایش شمار خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی انتقاد کرد.

این نامزد ریاست جمهوری در ادامه سخنانش در مصلای یاسوج افزود : آیا با امکانات کشور ، تحقق برنامه های ما دست نیافتنی است.

وی با اشاره به برنامه اش برای اشتغالزایی میلیونی در کشور گفت : ما می گوییم این شدنی است و طبق قانون برنامه ششم الزامی است اما شما می گویید نمی شود چرا؟ زیرا نخستین بار برنامه ششم را مجلس تصویب و رئیس مجلس ان را ابلاغ کرد معلوم است نمی خواهید ان را اجرا کنید.

رئیسی گفت : اگر می گویید اشتغالزایی میلیونی ممکن نیست چرا خود را در معرض رای مردم گذاشتید ؟

وی از بی توجهی دولت یازدهم به مسکن مهر و معطل کردن چهارساله مردم انتقاد کرد و افزود: صنعت مسکن از پیشران های اشتغالزایی و اقتصاد است چرا این کار انجام نمی شود ؟ چرا کارگاه ها تعطیل میشود.

رئیسی گفت : چرا نقدینگی به وزیر صنعت داده نشد تا این همه کارگاه تعطیل نشود ؟

وی تصریح کرد : مگر تاکنون نمی گفتید منابع پرداخت یارانه ندارید ؟ پیامک های اخیر برای پرداخت یارانه به چه معنی است ؟

این نامزد ریاست جمهوری در ادامه سخنانش در مصلای یاسوج افزود : یارانه افرادی را که قطع کرده بودند دوباره با ارسال پیامک برقرار کرده اند .

وی با اشاره به اقدامات تبلیغاتی ، انتخاباتی دولت نزدیک انتخابات تصریح کرد: چرا فکر می کنید مردم متوجه نمی شوند؟

رئیسی همچنین گفت : در برجام ، قبل از اجرای تعهدات طرف مقابل ، یکطرفه به تعهداتتان عمل کردید ، شما باید طرف مقابل را به نقد کردن چک برجام وادارید.

وی تصریح کرد: برای نقد کردن چک برجام به تشکیل دولتی انقلابی نیاز است.

رئیسی با تقبیح رقیب هراسی گفت : می گویند می خواهند دیوار بکشیم ، بله دیواری بلند میان چپاولگران با حقوق مردم خواهیم کشید .

وی افزود : ایا با وجود نیاز فرهنگیان به تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان ، عده ای منابع این صندوق را به یغما ببرند ؟

این نامزد ریاست جمهوری ، جلوگیری از قاچاق کالا را کاملا اجرایی دانست و گفت : با مدیریت قاچاق کالا که تولیدکنندگان را بیچاره کرده است می توان فقط با کاهش ده میلیارد دلار از رقم حداقل هجده میلیاردی قاچاق ، حداقل یک میلیون شغل ایجاد کرد.

وی افزود : با دزد دزد گفتن که مردم اطمینان خاطر پیدا نمی کنند ، در کشور ما که نظامی مبتنی بر خون شهیدان حاکم است نباید اجازه ایجاد فساد داد و رئیس دولت باید نخستین مدعی در این خصوص باشد .

رئیسی تاکید کرد : دولتمردان باید روحیه فسادستیزی داشته باشند ، مردم دیگر تحمل گسترش مفاسد اقتصادی را ندارند .

وی تاکید کرد: می گویند ما می خواهیم کشور را به عقب بازگردانیم ، مردم را نترسانید ما میگوییم نه بازگشت به عقب ، نه حفظ وضع کنونی بلکه تغییر به نفع مردم.

301/300

کد خبر: 768054

وب گردی

وب گردی