دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج رتبه سوم اقامه نماز کشور را کسب کرد

در پی اعلام رتبه های برتر اقامه نماز در سطح دستگاه های اجرایی کشور، واحد کرج رتبه سوم اقامه نماز کشور را کسب کرد .

به گزارش ایسکانیوز، حجه الاسلام موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با بیان رضایت از همکاری بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری اجلاس سراسری نماز افزود: گرچه از دانشگاه های دولتی انتظار فعالیت بیشتری می رفت ولی بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در این زمینه بسیار قوی تر عمل کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: به موجب تفاهم نامه ای که ستاد اقامه نماز کل کشور با دولت و سازمان ها و دانشگاه ها دارد، همه ساله دستگاه های فعال در استان ها مشخص شده و توسط هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان البرز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با ابراز خشنودی از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تنها دانشگاهی است که سایت مستقل برای نماز دارد؛ تصریح کرد: طبق آخرین اعلام ستاد اقامه نماز کشور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سال 94 در بین ادارات، موسسات و دانشگاه های سراسر کشور اعم از دولتی و آزاد اسلامی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است که بحمدالله رتبه خوبی را کسب کرده است. وی ضمن تقدیر از دکتر بهروز میرزا به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود : این واحد دانشگاهی در سال گذشته هم موفق به کسب رتبه دوم اقامه نماز در سطح دستگاههای اجرایی استان البرز شده است که به همین مناسبت مهندس حمید طهایی استاندار البرز نیز در قالب لوحی از دکتر میرزا تقدیر کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: تعدادی از برنامه های اجلاس سراسری نماز کشوری است و برخی نیز استانی که با مشارکت دستگاه ها اجرا می شود ؛ همچنین برنامه هایی هم مختص دانشگاه ها است که امیدواریم دانشگاهها با برگزار کردن نشست های ویژه دانشجویان ، استادان و کارکنان ما را یاری کنند.

دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با تایید این خبر گفت: این دانشگاه در زمینه اقامه نماز به دنبال کسب رتبه نبوده و نیست ؛ آنچه هست باور قلبی ماست که باید براساس باورمان مسئله نماز را جدی بگیریم.

وی افزود: موفقیت های از این دست در واحد کرج با همکاری خوب و همیشگی قسمتهای مربوطه همچون نهاد مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی و دانشجویی ، روابط عمومی و ... میسر شده است که در این زمینه پیشتاز هستند.

دکتر میرزا ضمن تاکید بر برگزاری نشست های ویژه دانشگاهیان با صدور دستورهایی در این زمینه گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای موضوع مهم نماز هیچ مانعی از لحاظ بودجه و تخصیص امکانات نداریم.

وی با اشاره به حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان در امر نماز در این دانشگاه، خطاب به مسئولین ستاد اقامه نماز استان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را خانه دوم خود بدانند.

از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین عبدالله انصاری مدیرکل امور فرهنگی واحد کرج نیز با اشاره به رتبه کشوری و استانی واحد کرج در اقامه نماز گفت: امسال به فضل خداوند بنا داریم با احیای فرهنگ نماز، قدم های شایسته تری در این راه برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان البرز نیز ابراز امیدواری کرد اجلاس سراسری نماز امسال به میزبانی واحد کرج برگزار شود.

وی همچنین پیشنهاد کرد: شایسته است کنفرانس های جانبی این اجلاس هم جدی گرفته شود و در حاشیه این امر کارگاه هایی نیز تدارک دیده شود.

در پایان این جلسه دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به نمایندگی از سوی نمازگزاران و نیز به جهت فراهم آوردن امکانات لازم در جهت اقامه و ترویج فرهنگ نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 768055

وب گردی

وب گردی