بیانیه جبهه پیران خط امام و رهبری درباره  انتخابات ریاست جمهوری

جبهه پیران خط امام و رهبری در خصوص انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری بیانیه‌ای صدر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح ذیل است: انتخابات در تعیین جایگاه و مسیر نظام اسلامی تاثیر بسزایی دارد . مشارکت مردم در انتخابات گواهی بر مردمی بودن نظام اسلامی و بی شک موجب اقتدار و استحکام کشور عزیزمان می گردد و دشمنان آن را نسبت به تعرض به این مرز و بوم مایوس می نماید. از این رو همواره مقام معظم رهبری می فرمایند: "آنچه در انتخابات بسیار مهم است حضور عمومی مردم است، همه باید در انتخابات شرکت کنند این یک وظیفه ملی است".
انتخاب فرد اصلح که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، بسیار حیاتی و قابل تأمل می باشد و بر نخبگان و خواص جامعه فرض است در معرفی اصلح دقت نظر شایسته ای مبذول نمایند.

از این رو جبهه پیروان خط امام و رهبری با لحاظ نمودن شرایط فعلی کشور و لزوم تغییر جدی در وضعیت کنونی و به منظور حفظ اتحاد و یکپارچگی نیروهای انقلاب در تبعیت از حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران، ضمن ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف ، حمایت خود را از کاندیداتوری جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارد و از تمامی تشکل های عضو این جبهه می خواهد نهایت مساعی خود را در جلب نظر آحاد جامعه به جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مبذول نموده تا ان شاء الله پیروزی کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب را شاهد بوده و گامی بلند به سوی تغییر وضع موجود برداریم.

301/300

کد خبر: 768072

وب گردی

وب گردی