رضی: به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی هستیم/ نوریان مدیری لایق است

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیری لایق می تواند به پیشرفت جوانان در زمینه های مختلف کمک زیادی کند.

شهنوش رضی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص برنامه های سال آینده و حضور مجدد در تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرارداد های ما به صورت سالانه تمدید می شود، من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و به احتمال زیاد سال آینده هم در جمع دانشگاهی ها خواهم ماند. ما امسال با یک پله سقوط نسبت به سال گذشته به عنوان سومی رسیدیم و طبق بندهایی که در قراردادمان بود 30درصد از مطالباتمان کسر شد و جریمه شدیم، ولی باقی مانده را با ما تسویه کردند.

وی اعزام به مسابقات لیتوانی اظهار داشت: این مسابقات جهانی است و ماه آینده به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می شود؛ تیم کارگران ایران به این دوره اعزام می شود ما هم به عنوان بازیکنان اضافه شده در این دوره شرکت خواهیم کرد. سال گذشته این مسابقات به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد و موفق شدیم مقام سوم را کسب کنیم؛ همچنین من موفق شدم عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کنم. در همان دوره تیم ایتالیا قصد جذب من را داشت و مذاکراتی هم انجام شد اما در نهایت من پشنهاد آن ها را رد کردم و به ایران بازگشتم.

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تیم ما 20 خرداد به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد این دومین حضور من در این تورنمنت است، تیم قوی تری هستیم نسبت به سال گذشته و به امید خدا و با تمام قوا می رویم که عنوان قهرمانی را کسب کنیم. امیدوارم امسال بتوانیم به مسابقات دانشجویان جهان هم اعزام شویم و شگفتی ساز این تورنمنت باشیم.

وی در خصوص حضور علی محمد نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: بسیار خوشحالم سرپرست دانشگاه آزاد شده اند، مدیری لایق می تواند به پیشرفت جوانان در زمینه های مختلف کمک زیادی کند؛ امیدوارم از ورزش بانوان حمایت های بیشتری شود، بودجه قابل توجهی به بانوان تعلق بگیرد تا شاهد رشد ورزشکاران خانم در رشته های مختلف ورزشی باشیم. من خوشحال می شوم به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کنم.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: آرش محمدی

602

کد خبر: 768078

وب گردی

وب گردی