انهدام باند کیف قاپی و کشف 50 فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو کیف قاپ های حرفه ای و کشف 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "رضا شیرزادی"در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در حوزه استحفاظی کلانتری 22 ظفر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی کار آزموده از ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل اختفای دو متهم که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت کیف های بانوان می کردند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: از محل اختفای این متهمان یک دستگاه موتور سیکلت، 50 عدد کیف زنانه، چند عدد عینک و تعدادی مدارک شناسایی مسروقه کشف شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های اولیه و مواجهه با مالباختگان به 50 فقره کیف قاپی اعتراف کرده اند، یادآور شد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود به منظور کاهش آمار سرقت و دستگیری سارقان استفاده می کند، از مردم خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 768109

وب گردی

وب گردی