همایش "آموزش به‌شرط اشتغال" در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می‌شود

مدیر کانون کار و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از برگزاری همایش " آموزش به ‌شرط اشتغال " ، در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد.

به گزارش ایسکا نیوز،صالح سلطان‌پور اظهار کرد: این همایش که با هدف استفاده مطلوب از فضاهای دانشگاهی در بحث آموزش برای اشتغال‌زایی، برگزار می‌شود، ساعت چهار بعدازظهر امروز(25 اردیبهشت‌) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، آموزش‌های ابتدایی در زمینه صنایع‌دستی به دانشجویان داده می‌شود و از کارآفرینان مشاغل خانگی، در این خصوص استفاده خواهد شد.

مدیر کانون کار و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بیان کرد: محوریت همایش آموزش به شرط اشتغال، آموزش دانشجویان در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل است.

سلطان‌پور ادامه داد: در این همایش، آموزش‌های ابتدایی در زمینه صنایع‌دستی ارائه و کلاس‌های آموزشی تخصصی در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این همایش به منظور کمک به دانشجویان برای آموزش ساخت صنایع‌دستی است و همچنین در تولید، فروش و ارائه نمایشگاه برای محصولات تولیدشده نیز به آنان کمک خواهیم کرد.

مدیر کانون کار و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ادامه داد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد بیرجند بر این نکته تأکید دارد که به دانشجویان آموزش‌هایی ارائه شود که بتوانند از آن برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

سلطان‌پور با بیان اینکه اولویت شرکت در این همایش و دوره آموزشی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند است، افزود: دانشجویان دیگر دانشگاه‌های بیرجند نیز می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

وی ادامه داد: این همایش رایگان بوده و در پنج رشته صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

سلطان‌پور یادآور شد: هر فردی که به دنبال فرصتی برای اشتغال باشد، می‌تواند از این همایش در راستای اشتغال‌زایی استفاده کند.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 768297

وب گردی

وب گردی