نامه شریعتمداری خطاب به روسای ستادهای انتخاباتی استانی روحانی

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در نامه ای از روسای ستادهای استانی، کانون ها و ستادهای اقشاری این نامزد خواست که در این روزها و ساعات پایانی ،صبر انقلابی پیشه کنند و هر بی اخلاقی و کج خلقی را با اخلاق مداری، گذشت و محبت پاسخ دهند.

به گزارش ایسکانیوز، در بخشی از نامه محمد شریعتمداری خطاب به روسای ستاد های استانی، کانون ها و ستادهای اقشاری حسن روحانی آمده است:

به لطف الهی بخش قابل ملاحظه ای از مسیر تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه وحماسی را طی کرده ایم هرچند بسیار مظلومانه است که بگویم در طی این مدت باوجوئ انتساب این ستاد به دولت مستقر با محدویت های بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبا مواجه هستیم.
شریعتمداری تصریح کرد: متأسفانه اندک تبلیغات کاغذی ما در سطح شهرها یا بنرهای شناسایی محل های ستاد های انتخاباتی ما که بنا به احترام به مردم نصب شده، هیچ روزی ازتعرض و تخریب توسط افراد سلطه جو و زورگو مصون نبوده است .
در ادامه این بیانیه رئیس ستاد انتخاباتی روحانی خاطرنشان کرد: اما هرگز فراموش نمی‌کنیم که ما، نماد دولت پرچمدار اعتدال و خرد وعقلانیت، امید و نشاط در این کشوریم و صبوری و گذشت مرام ما و عفو ومهربانی منش ماست.
شریعتمداری درپایان این بیانیه افزود: همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاق مداری و گذشت و محبت پاسخ می دهیم و رعایت قانون و حرکت در چهارچوب آن و حفظ ارامش و متانت و وقار را سر لوحه همه فعالیت های خود تا پایان قرار میدهیم .

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 768303

وب گردی

وب گردی