ضیائی: انتخابات یک نعمت است و باید آن را پاس بداریم

رئیس جمعیت هلال احمر بر حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: این یک نعمت است که ما داریم و باید آن را پاس بداریم و توسعه بدهیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،امیر محسن ضیائی در مورد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند حقیقی و عضو جامعه دانشگاهی کشور و همچنین به عنوان کسی که بخش زیاد از فعالیتش را در سازمان‌های امدادی گذرانده است،‌ از مردم می‌خواهم در انتخابات پیش رو، که انتخاباتی سرنوشت‌ساز است شرکت کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نفس شرکت در انتخابات اهمیت دارد. در هیچ کدام از کشورهای اطراف ما این شرایط وجود ندارد که مردم این کشورها بتوانند آزادانه برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند. این یک نعمت است که ما داریم و باید آن را پاس بداریم و توسعه بدهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین از طرف جامعه دو میلیونی جمعیت داوطلبان هلال احمر، از مردم تقاضا دارم که در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

ضیائی در ادامه افزود: مهم، شرکت در انتخابات است و قطعا پس از انتخابات همه به رئیس جمهوری که با رای مردم انتخاب شده احترام می‌گذارند و از او حمایت می‌کنند.

ضیائی گفت: انتخاب یک نفر با رای بالا به عنوان رئیس جمهور باعث می‌شود که در مجامع بین‌المللی هم بتوانیم حضوری قدرتمند داشته باشیم. امیدوارم شرایطی را رقم بزنیم که فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 768313

وب گردی

وب گردی