کرسی آزاد اندیشی با عنوان:"مذاکره یا مقاومت"در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

در پی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها، کرسی آزاد اندیشی تحت عنوان: "مذاکره یا مقاومت"  با حضور جمعی از دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم‌ با حضور دانشجویان موافق و مخالف و همچنین بیان نظرات و دیدگاه های آنان در مورد موضوع مذاکره یا مقاومت در برابر آمریکا و نقد و بررسی رویکرد دولت در مواجهه با این کشور همراه بود.

برای برگزاری این کرسی دانشجویان علاقه مند به بیان نظرات خود جهت ثبت نام به دفتر بسیج دانشجویی شهید علم الهدی واحد مراجعه نمودند و سپس دو گروه موافق و مخالف از میان خود 2 نفر را به عنوان نماینده انتخاب نمودند و آنان به عنوان نماینده ی گروه خود به بیان نظرات ودیدگاههای خود پرداختند.

دراین مراسم گروه موافق و مخالف با اشاره متعدد به روابط جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در سالیان اخیر، سود و زیان مذاکره و مقاومت در برابر آمریکا را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

در پایان سخنان گروههای موافق و مخالف، عین القضاتی یکی از اساتید دانشگاه بعنوان داور این کرسی به جمع‌بندی از موارد مطروحه پرداخت.

لازم بذکر است که این کرسی آزاد اندیشی به همت پایگاه بسیج دانشجویی واحد بروجرد برگزار شد.

کد خبر: 768399

وب گردی

وب گردی