رای گیری الکترونیکی نمادین در دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین صبح امروز با همکاری فرمانداری و برای آشنایی هر چه بیشتر کارکنان، استادان و دانشجویان نسبت به برگزاری مانور رای‌گیری الکترونیکی در این دانشگاه  اقدام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین در حاشیه این مراسم به ایسکانیوز گفت: «موضوع انتخابات در جمهوری اسلامی بویژه انتخابات ریاست جمهوری برآمده از آرمان‌ها و خواسته‌های مردم این مرز و بوم است که از مبادی و مبانی اهداف انقلاب اسلامی نشات می‌گیرد و ثمره این اهداف و آرمان‌ها در اداره کشور و منافع ملی، همان قدرت و شکوهمندی ایران اسلامی است».

حمید دارابی با تاکید بر اهمیت شرکت دانشگاهیان در انتخابات اظهار کرد: «انتخابات یک امر حیاتی و شرکت فعال و هوشمندانه همه اقشار بویژه دانشگاهیان ضامن استقلال و پیشرفت کشور بوده است».

وی با تاکید بر آشنایی با فن آوری نوین بیان کرد: «بهره‌مندی از فناوری در امر انتخابات می تواند علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، آمار و نتایج و گزارش هایی که به دور از هر گونه نقص و اشتباه است، مورد استفاده قرار گیرد». در این راستا واحد اسفراین با همکاری فرمانداری نسبت به برگزاری مانور رای گیری الکترونیکی در دانشگاه اقدام کرد.

دارابی با توجه به استقبال پرشور دانشجویان گفت: «دانشجویان با علاقه و اشتیاق فراوانی نسبت به انتخابات در رای‌گیری الکترونیکی شرکت کرده و به طور آزمایشی و آموزشی رای دادند».

مانوررای گیری الکترونیکی تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

کد خبر: 768404

وب گردی

وب گردی