دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار و آبروی کشور است/کیفیت دانشگاه در اولویت است

عبدالرضا عزیزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار و آبروی کشور است و اهمیت وجود آن برای شهرستان های کشور دو چندان است در همین راستا باید برای ارتقا آن تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شهرستان شیروان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دکتر ولایتی در هیات موسس و دکتر نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این مجموعه علمی و به ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی و حضوری در ایران و جهان محسوب می شود و باید سرآمد علمی دنیا شناخته شود.

وی ادامه داد: ما نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دوره دهم و دوره یازدهم از این مجموعه علمی در گذشته و آینده حمایت خواهیم کرد و انتظارمان این است که دکتر نوریان و دکتر ولایتی بر کیفیت دانشگاه بیافزایند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ویژه توجه به شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: دانشگاه باید مانند گذشته جایگاه رفیع خود را در بحث های علمی و پژوهشی حفظ کند و تلاش خود را در این راستا افزایش دهد.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار و آبروی کشور است و اهمیت وجود آن برای شهرستان های کشور دو چندان است در همین راستا باید برای ارتقا آن تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/ انتشار: آخوندی

کد خبر: 768416

وب گردی

وب گردی