نعمت زاده:شاهدحضور بیش از 65 درصدی مردم ایران در انتخابات خواهیم بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد در روز 29 اردیبهشت ماه شاهد حضور بیش از 65 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ «محمدرضا نعمت زاده» روز سه شنبه در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین الملی صنعت حمل و نقل ریلی کشور انتخابات این دوره را بسیار پر نشاط توصیف کرد و افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جموری شاهد حضور گستردم مردم در این انتخابات خواهیم بود.
پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع ،تجهیزات و خدمات وابسته، به منظور توسعه و تقویت زیربناهای حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ، صبح روز دوشنبه(25 اردیبهشت ماه) آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ حمل ونقل ریلی جهان روزهای 25 تا 28 اردیبشهت ماه در تهران برگزار می شود و 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را عرضه می کنند.
در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع وتجهیزات و خدمات وابسته 130 شرکت از کشورهای سوئد ، سوئیس ، بلژیک ، فرانسه، هند ، اوکراین ، نیوزیلند، ترکیه ، ایتالیا ، لتونی، اسپانیا، روسیه، جمهوری چک، چین، آلمان و صربستان شرکت کرده اند و مقام های شرکت های راه آهن های ایتالیا، چین ، اسپانیا ، فرانسه و لتونی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه در تهران، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن به همراه چندین میزگرد تخصصی در بخش های مختلف حمل ونقل ریلی توسط اساتید داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار می شود.
فراخوان برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز شرکت های راه آهن، مترو و شرکت های حمل ونقل ریلی، برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان صنعت ریلی کشور، رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ریلی و صنایع وابسته به آن و ارائه ظرفیت های این بخش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه در تهران است.
این نمایشگاه با حمایت وزرات راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، تولید کنندگان و صنعتگران، شرکت های خدماتی فعال در عرصه شبکه ریلی کشور و شرکت های ریلی در فضایی به مساخت 30 هزار مترمربع برگزار می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس دهم شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 768419

وب گردی

وب گردی