رونمایی ​«ادبیات مدرن در خاورنزدیک و خاورمیانه»

آیین رونمایی و جشن امضای «ادبیات مدرن در خاورنزدیک و خاورمیانه» با ترجمه مشترک احمد تمیم‌داری و عطیه سادات شجاعی، امروز سه‌شنبه 26 اردیبهشت در خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه اندیشمندان علوم انسانی، «ادبیات مدرن در خاورنزدیک و خاورمیانه» نوشته گروه نویسندگان به سرپرستی رابین اوستل است که با ترجمه مشترک احمد تمیم‌داری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و عطیه سادات شجاعی از سوی نشر بایا روانه کتابفروشی‌ها شده است.

آیین رونمایی از این کتاب از ساعت 17 تا 19 فردا (سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه) در تالار حافظ، خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات الهی، نبش ورشو برگزار می‌شود.

در این مراسم به‌جز مترجمان کتاب، بتول واعظ، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز حضور داشته و به سخنرانی درباره محتوای کتاب می‌پردازد. در پایان نیز کتاب از سوی مترجمان برای حاضران امضا می‌شود.

«ادبیات مدرن در خاورنزدیک و خاورمیانه» مجموعه مقاله‌هایی است از نویسندگان گوناگون درباره ایران، مصر، ترکیه، فلسطین و دیگر کشورهای عربی است که تحولات ادبی در شاخه‌های گوناگون در این کشورها را مورد نقد و بررسی کرده است. تحلیل نویسندگان مقالات این کتاب از ادبیات مدرن و معاصر ایران نیز بدیع و نو بوده و در جای خود قابل تامل است.

دریافت کننده: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 768430

وب گردی

وب گردی