کسب مقام سوم توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در سومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی درسومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح موفق به کسب مقام سومی شد.

به گزارش ایسکانیوز، سومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح روز پنچ شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و با حضور 28 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

تیم دانشجویان کارشناسی ارشد رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی متشکل از آقایان : حامد ترابی خداشهری ، پیام عشقی ، دامون حازمی ، امیر حسین عبدی نژاد و به سرپرستی دکتر عطا جعفری شالکوهی در این دوره از رقابت ها حضور یافته و موفق به کسب مقام سوم شدند.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی که به این دوره از مسابقات راه یافتند ، جهت آمادگی برای حضور در این رقابت ها ، با انجام حدود دو ماه مطالعات تحقیقاتی و فعالیت برای آمادگی در مسابقات در آزمایشگاه مکانیک خاک این واحد دانشگاهی ، در مرحله نخست این دوره از مسابقات در میان 44 تیم از سراسر کشور عنوان پنجمی مسابقات را به خود اختصاص داده و به مرحله دوم این دوره از رقابت ها راه یافتند که پس از حضور در دوره دوم مسابقات توانستند مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است : خاک مسلح برای مواردی همچون دیواره حائل،‌ دیوار کنار اتوبان،‌ راه‌آهن،‌ مسیرهای کوهستانی،‌ سازه‌های سنگی و سدهای خاکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با حدود 4000 دانشجو و 91 عضو هیات علمی ، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 768445

وب گردی

وب گردی