ایده¬های دانشجویی دومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بررسی شد

با برگزاری مرحله نخست نشست داوری دومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، طرح‌های ارائه شده به بخش ایده‌پردازی دانشجویی این جایزه توسط داوران مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله نخست نشست داوری دومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ 21 اردیبهشت برگزار شد و طرح‌های ارائه شده به بخش ایده‌پردازی دانشجویی این جایزه توسط داوران مورد بررسی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، 63 طرح دانشجویی در قالب ایده‌های نوآورانه به دبیرخانه جایزه ملی ارسال شده بود.

پس از جمع­بندی نتایج داوری مرحله اول که توسط متخصصان حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی صورت گرفت، 6 ایده برگزیده برای راه­یابی به مرحله نهایی معرفی خواهند شد.

در این نشست که با حضور 31 داور تخصصی این بخش برگزار شد، هریک از ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه مورد بررسی و ارزیابی 3 داور قرار گرفت تا در نهایت ایده‌های راه یافته به مرحله نهایی بر اساس امتیازات مشخص شوند. شایان ذکر است که مرحله دوم داوری در دومین کنگره بین­المللی و جشنواره ملی سلول­های بنیادی و پزشکی بازساختی که از تاریخ 22 تا 24 تیرماه 1396 در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد، انجام خواهد گرفت و برگزیدگان نهایی این حوزه معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش در آیین اختتامیه دومین کنگره بین­ المللی و جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، به نخستین برگزیده این بخش 5 سکه، نفر دوم 4 سکه و نفر سوم 3 سکه تعلق خواهد گرفت.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 768493

وب گردی

وب گردی