امکان دریافت قدرالسهم بن‌کارت نمایشگاه کتاب

شهروندانی که از بن‌کارت‌های ثبت نامی خود در نمایشگاه کتاب تهران استفاده نکرده‌اند، این امکان را دارند تا قدرالسهم خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با بیان این مطلب گفت: برای دریافت بن‌کارت خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از ٢٠٥ هزار نفر در مجموع ثبت نام کردند و در مدت ١١ روز برگزاری این نمایشگاه ١٩٨ هزار بن‌کارت صادر شد.
او افزود: شهروندانی که در زمان برگزاری نمایشگاه موفق به استفاده از بن‌کارت خود نشدند، می‌توانند قدرالسهم خود را از طریق پیشخان‌های شهرنت بانک شهر دریافت کنند که تا یک ماه آینده زمان مراجعه به شهرنت‌ها برای این منظور اعلام خواهد شد.
بر این اساس، در نمایشگاه سی‌ام، بانک شهر ٣٢٠٠ دستگاه کارت‌خوان در اختیار ناشران قرار داد و با به‌کارگیری بیش از ٧٩ دستگاه خودپرداز، سه دستگاه خوددریافت، دو دستگاه صراف الکترونیک و ٦٤ دستگاه وب کیوسک به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان پرداخت.
همچنین به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، ٧ دستگاه شهرنت، ٦ دستگاه خودپرداز سیار و ٧ کانکس خودپرداز در سالن‌های نمایشگاهی و محوطه شهرآفتاب، به اهل نشر، فرهنگ و کتاب خدمات ارائه کرد.

دریافت کننده: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 778500

وب گردی

وب گردی