بررسی 21 پرونده در بیستمین جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

در بیستمین جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور اعضای این شورا در تاریخ 19 اردیبهشت سال جاری تشکیل و 21 پرونده مورد بررسی قرار گرفتند. در این جلسه با 4 رشته علوم پزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موافقت و با 6 رشته دیگر علوم پزشکی موافقت مشروط گردید. همچنین مقرر گردید مراتب با مدارک مورد نیاز جهت تصمیم گیری نهایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال گردد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه با درخواست راه اندازی دانشکده علوم پزشکی بابل موافقت شد و مقرر شد دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به دانشکده علوم پزشکی تغییر نام دهد.

همچنین با راه اندازی رشته پرستاری در مقطع کارشناسی پیوسته واحد بم، واحد ملایر و واحد گرمسار؛ رشته علوم و صنایع غذایی (کنترل کیفی و بهداشتی) در مقطع کارشناسی پیوسته واحد گرمسار با رای اکثریت اعضا موافقت بعمل آمد.

با رشته های مهندسی پزشکی بالینی در مقطع کارشناسی پیوسته واحد اصفهان (خوراسگان)، روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته واحد دزفول و واحد مشهد، رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد گرمسار، رشته بهداشت محیط و رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد ملایر ضمن منوط به اجرای برخی اصلاحات، موافقت مشروط گردید.

در این جلسه راه اندازی رشته 9 واحد دانشگاهی موافقت صورت نگرفت و یا جهت بررسی بیشتر و بازدید از واحد متقاضی به تعویق افتاد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 778514

وب گردی

وب گردی