محسن هاشمی: شهری  بدون ترافیک و آلودگی هوا می خواهیم

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: با رای خود به دکتر روحانی نگذارید که مجددا کشور به سوی افراط و تفریط سقوط کند و انشالله دور دوم آقای روحانی را به مانند آنچه در دوره اول اتفاق افتاد ببینیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محسن هاشمی با حضور در جمع حامیان روحانی در سالن حجاب با تشکر از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بخاطر انتخاب وی برای سرلیستی شورای شهر تهران، گفت: از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تشکر می کنم که نام بنده را برای اعتباربخشی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در صدر لیست قرار دادند.

وی با گرامی داشتن یاد آیت الله هاشمی ادامه داد: آیت الله هاشمی با حرکات اعتدال محوری خود توانست مجددا بخش مهمی از مردم ایران را به پای صندوق های رای هدایت کنند که رای را بر صندوق ها ریختند و حاصل بسیار مثبتی داشت که نتیجه آن حاکم شدن مجدد عقلانیت بر کشور بود.

هاشمی افزود: از همه شما بزرگواران خواستارم که با رای خود به دکتر روحانی نگذارید که مجددا کشور به افراط و تفریط سقوط کند و انشالله در دور دوم آقای روحانی را به مانند آنچه در دوره اول اتفاق افتاد ببینیم.

وی درباره لیست 21 نفره شورای شهر تهران گفت: این لیست مورد تایید رئیس دولت اصلاحات است و در جهت حل مشکلات مردم تهران تنظیم شده است، مشکلاتی که به صورت تجمعی در طول 12 سال ایجاد شده است حرکت خواهد کرد. باید شورای شهری داشته باشیم که شورای شهردار نباشد، شورای واقعی شهر باشد.

هاشمی گفت: شهری داشته باشیم که در آن ترافیک و آلودگی هوا وجود نداشته باشد، با 1256 ایستگاه مترو، 12 خط و 430 کیلومتر خطوط مترو بتوانیم تا 10 میلیون مسافر را با سیستم عدالت محور مترو واگذار کنیم و در نهایت شهری داشته باشیم که درآمد پایدار داشته باشد تا منجر به توسعه پایدار شود.

وی در پایان تاکید کرد: از شما بزرگواران درخواست می کنم به لیست 21 نفره امید به صورت کامل رای دهید که همگی وارد شورا شوند که بتوانند شورای قوی و موثری را تشکیل دهند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 778539

وب گردی

وب گردی